Hos Amisol Travel har vi gjort det nemt for dig at bestille din næste rejse. 

Ønsker du at bestille din rejse i ro og fred hjemme, kan du med fordel se vores mange tilbud online og bestille rejsen sikkert på vores hjemmeside.

Ønsker du at snakke med en af vores rejsekonsulenter, kan vi kontaktes pr. telefon  alle hverdage. Vores rejsekonsulenter kender til alle vores hoteller og områder, og giver gerne råd og vejledning sammen med bestillingen.

Hvis du ønsker at bestille en rejse med Amisol Travel, kan du gøre det på www.amisol.dk   eller ved at ringe til vores salgsafdeling på telefon 80 401 402.

 

Booking og betaling

1. Book pakkerejse eller flybillet online på vores hjemmeside

2. Udfyld navn, efternavn, kontaktinformation

3. Du sendes automatisk videre til betalingssiden og ordrebekræftelse mailes til din oplyste mailadresse.

4. Derefter skal du klikke på "betal Rejse" og du kan betale din rejse med kreditkort.

 

Pakkerejser med rutefly

Når du booker en rejse med rutefly på vores hjemmeside så er betalingen opdelt i to. Når du booker rejsen skal du først vælge flyafgang og derefter det ønskede hotel. Når du går videre på din bestilling efter valgt hotel så vil du gå videre til betalingsinformationen som er opdelt i to, så du først betaler for den valgte flyafgang og betaler direkte til flyselskabet og derefter skal du betale restbeløbet for hotelbestillingen direkte til Amisol Travel.

 

Du kan her se hvordan en bestilling af pakkerejse med Rutefly foregår på vores hjemmeside.

Har du spørgsmål til en rejse med rutefly så endelig kontakt vores rejsekonsulenter

Du kan bestille din rejse på vores hjemmeside www.amisol.dk, eller ved at ringe 
til vores salgsafdeling på tlf. 80 401 402

 

Amisol Travel AS i Danmark. Lyngby.

Engelsborgvej 48A, st.  (Indgang via- Odins Vej nr. 18)

2800 Kgs Lyngby

Tlf.: 80 401 402 

Fax: 32 200 901

Mail: post@amisol.dk

  

Bank information Danmark:

Bank: Danske Bank

Reg: 4073

Kontonummer: 4073014409  Husk at påføre dit billet nummer ved betaling.

 

Betaling fra udlandet

SWIFT - DAB ADK KK
IBAN DK41 3000 40 73 01 44 09

Medlem af Rejsegarantifonden nr. 2332 Medlem af Rejsearrangører i Danmark
(RID)

 

Vi tager forbehold for evt. ændringer og tastefejl.

Læs mere

[Error: Unable to find the property named 'cityside'.]

Gardasøen - Italien

Gardasøen rundtur 7 dage

Gardasøen 7 dages rundtur


Italien - Rundtur - Toscana
Utsolgt

Nyd 7 dages rundtur ved Gardasøen

Mer info >>
Hotel La Perla

Hotel La Perla


Italien - Gardasøen - Riva del Garda
Utsolgt

Et fint hotel på nordsiden af Gardasøen med smuk natur

Mer info >>


Utsolgt

Mer info >>
Residence Poiano

Residence Poiano


Italien - Gardasøen - Costermano
Utsolgt

Et flot lejlighedskompleks med gode faciliteter

Mer info >>
Grand Hotel Bristol

Grand Hotel Bristol


Italien - Gardasøen - Stresa
Utsolgt

En romantisk atmosfære i dejlige omgivelser

Mer info >>
Della Torre

Della Tore


Italien - Gardasøen - Stresa
Utsolgt

Et hyggeligt familiedrevet hotel ved stranden

Mer info >>
Antico Verbano Residence

Antico Verbano Residence


Italien - Gardasøen - Meina
Utsolgt

Komfortablet hotel med kort afstand til centrum

Mer info >>
Residence Eden

Residence Eden


Italien - Gardasøen - Peschiera del Garda
Utsolgt

Fine haveområder og stor udendørs swimmingpool

Mer info >>
Parc Hotel

Parc Hotel


Italien - Gardasøen - Peschiera del Garda
Utsolgt

Et fint familiehotel med store pools og godt aktivitetstilbud

Mer info >>
[Error: Unable to find the property named 'Offer'.]
[Error: Unable to find the property named 'Excursions'.]

Når du har bestilt din rejse, modtager du en ordrebekræftelse pr. mail. Vedhæftet er filen ”Flybillet & Rejsebevis” med dit billetnummer, tilhørende password samt betalingsinformation.

Du bør gennemlæse din rejsebevis før du betaler rejsen, idet du ved betaling af rejsen bekræfter, at oplysningerne på billetten er korrekte og du accepterer vores rejsebetingelser.

Det er altid dit ansvar som kunde, at rejsebevisets indhold stemmer overens med den ønskede bestilling. Det er rejsebeviset, der er gældende i forhold til pris, hotel, værelsestype og eventuelle øvrige ydelser, der er inkluderet i rejsens pris. Er der fejl i bestillingen eller stemmer rejsebeviset ikke overens med den ønskede rejse, skal du kontakte os med det samme og inden du betaler.

 

Betaling:

35-365 dage til afrejse, accepteres onlinebetaling, bankoverførsel og netbank indbetaling.

4-35 dage til afrejse, accepteres kun onlinebetaling. Betales der via netbank/bankoverførsel, bedes du sende kvittering for betalingen til os på post@amisol.dk påskrevet billet nr.

0-4 dage til afrejse, accepteres kun onlinebetaling med kreditkort indenfor 3 timer.

 

Onlinebetaling: Du kan benytte betalingskort fra VISA, Eurocard og Mastercard på amisol.dk under MIN SIDE. Vær opmærksom på at der tages en gebyr, når du betaler med kreditkort. Her skal du indtaste rejsebevisets billetnummer og password. Dit password skal skrives præcist som anført med store og små bogstaver og bindestreg.

Bankoverførsel/Netbank: Husk at skrive dit billetnummer på indbetalingen. Indbetaler du med indbetalingskoden (FI-nummeret), der starter med +71, påføres billetnummeret automatisk. 

 

Hvis rejsen ikke er betalt inden for betalingsfristerne, eller hvis vi ikke har modtaget din kvittering som anført ovenfor, vil rejsen automatisk blive annulleret.

Når rejsen er betalt, træder vores almindelige ændrings- og afbestillingsregler i kraft.

Læs mere

Ordrebekræftelse med rejsebevis sendes automatisk til den emailadresse, som du har skrevet på bestillingen. 

Her finder du en specifikation af den bekræftede rejse, navnene på samtlige rejsedeltagere, dit billetnummer, dit password til vores hjemmeside samt betalingsinformationer. 

Når rejsen er endeligt betalt sender vi automatisk et nyt og opdateret rejsebevis, hvor restbeløbet står til 0 kr. Du skal udprinte ”Flybillet & Rejsebevis”, og medbringe det til check-in i lufthavnen (både på ud- og hjemrejsen). Samtlige rejsedeltagere i bestillingen rejser på samme rejsebevis.   

Der udleveres ét boardingpass pr. rejsende ved check-in. Det er ikke muligt at checke-in uden ”Flybillet & Rejsebevis”. Der fremsendes ikke yderligere rejsedokumenter. 

Du skal kontrollere dit rejsebevis grundigt før du indbetaler depositum og restbeløb.
Det er dit ansvar alene som rejsende, at oplysningerne i ”Flybillet & Rejsebevis” 
passer overens med den ønskede reservation. 
”Flybillet & Rejsebevis” er altid det gældende rejsedokument i relation til prisen, hotellet, værelsestypen og andre tilvalg, der indgår i prisen for rejsen.   

Finder du fejl i reservationen, eller passer dit rejsebevis ikke med den rejse du har bestilt, skal du straks kontakte os 

Når du først har betalt rejsen, gælder reglerne for ændring og afbestilling. Derfor vil eventuelle ændringer på rejsebeviset medføre ekstraudgifter for dig.
Det er meget vigtigt at børns nøjagtige alder på rejsetidspunktet oplyses korrekt ved bestilling, og at det fremgår af rejsebeviset. Hvis et barns alder mangler eller er oplyst forkert, er det altid gæstens ansvar at dække merudgifter ved ændring til korrekt indkvartering ved ankomst til hotellet.     

Samtlige rejsende skal medbringes gyldige pas. I skal fremvise pas ved check-in på ud- og hjemrejse samt på hotellet.  

Ændringer
Hvis der er mere end 40 dage til afrejse, kan du frit ændre bestillingen i forhold til rejsemålet, afrejsetidspunkt, valgt hotel, rejsedeltagere med mere.  

Er er mindre end 40 dage til afrejse skal du påregne et ændringsgebyr på 300 kroner pr. bestilling.  

Er der mindre end 35 dage til afrejse, er det kun muligt at ændre navne på rejsedeltagere. Her beregnes der ligeledes et ændringsgebyr på 300,- pr. bestilling.  

Navneændring skal ske senest 7 dage før afrejse. Ved særlige forhold kan andre regler gøres gældende ved overdragelse af rejsen.  

Øvrige ændringer, herunder rejsemål, afrejsetidspunkt, hotel og lignende, betragtes som afbestilling af den oprindelige rejse og bestilling af en ny. Derfor skal du være opmærksom på vores afbestillingsregler.  

Ændringer i rejse eller program Ved væsentlige ændringer i den bestilte rejse, vil Amisol Travel give dig mundtlig eller skriftlig besked så hurtigt som muligt, og i den udstrækning det praktisk kan lade sig gøre. Hvis du ændrer telefonnummer, email eller postadresse i forhold til det, der fremgår af bestillingen og rejsebeviset, skal du huske at give os besked med det samme.  

Amisol Travel er ikke ansvarlig i tilfælde, hvor der er oplyst forkert kontaktinformation ved bestilling, eller hvor vi ikke har fået besked om ændringer

Læs mere

Afbestillingsforsikring:

Vi anbefaler alle vores gæster at tegne en afbestillingsforsikring inden betaling af rejsen. Amisol Travel er agent for Gouda Rejseforsikring. Med Goudas afbestillingsforsikring er du sikret økonomisk, hvis du må annullere din rejse pga. sygdom op til afrejsen på din ferie. Forsikringen dækker ikke, hvis du afbestiller på grund af ændringer i dine rejseplaner eller hvis du fortryder købet af rejsen.

Prisen for en afbestillingsforsikring er 195,- pr. person, hvis rejsen koster under 5.000 kr. pr. person, og 245,- pr. person, hvis rejsen koster 5.000 kr. pr. person eller derover.

Du skal købe din Gouda Afbestillingsforsikring samme dag, som du bestiller rejsen, eller senest når du betaler depositum på rejsen. Med afbestillingsforsikringen kan du udskyde din rejse i stedet for at aflyse den, og dermed undgå økonomisk tab.

Bliver man akut syg, og ikke kan tage afsted på rejsen, så skal Amisol informeres hurtigst muligt på tlf. 80 401 402 eller post@amisol.dk (husk at påføre billet nr.). Defter skal du kontakte dit forsikringsselskab, hvor din afbestillingsforsikring er tegnet.

Vi tegner gerne en afbestillingsforsikring til dig/jer via Gouda.

 

Rejseforsikring:

Skulle du eller en af dine medrejsende blive ramt af sygdom eller ulykke under rejsen, og der er behov for lægehjælpe, skal du hurtigst muligt kontakte dit forsikringsselskabs alarmcentral. 
Husk at gemme samtlige kvitteringer for alle udgifter i denne forbindelse.

Kvitteringerne sendes sammen med skadesanmeldelsen til dit forsikringsselskab. Det er vigtigt at du får en lægeerklæring om sygdommen/skaden og omfanget.

Bliver I udsat for kriminelle handlinger, som eksempelvis tyveri, skal du altid kontakte det lokale politi og få optaget rapport om hændelsen.

Ved forsinket, mistet og ødelagt bagage skal der altid foreligge en Property Irregularity Report (PIR). Denne rapport får du i lufthavnen og den skal udfyldes inden du forlader terminalen. Husk at forsikringsselskaber ikke udbetaler erstatning uden dokumentation.

Vi tegner gerne en rejseforsikring til dig/jer via Gouda.

 

Info fra Gouda:

Bliver du syg på rejsen, sidder der kompetente og dansktalende medarbejdere på alarmcentralen. Og du har adgang til en 24 timers lægevagt med læger, sygeplejersker og krisepsykologer. 
Du er sikret, hvis du får brug for lægebehandling, medicin, hospitalsophold eller hjemtransport.

Forsikringen dækker også tilkaldelse og sygeledsagelse. Når du rejser til Egypten og Tyrkiet, er du ikke dækket af den offentlige rejsesygesikring. Her er du ekstra afhængig af din rejseforsikring, uanset om det gælder et enkelt lægebesøg eller en kompliceret operation. 

Du kan kontakte vores salgsafdeling på 80 401 402 og høre mere om rejseforsikringer, dækninger og priser. 

Gouda dækker også dine udgifter til ændring af flybillet eller refunderer dine udgifter til køb af en ny rejse Hvis du er uheldig, og du må annullere rejsen, skal du bruge disse formularer til Gouda Rejseforsikring:

Skadesanmeldelse:  

http://www.gouda.dk/ref.aspx?id=1899

Med en Gouda Rejseforsikring får du 100% tryghed, når du rejser med Amisol Travel.     


Amisol Travel dækker ikke udgifter ved sygdom, ulykker, tyveri eller forsinket, mistet eller ødelagt bagage. Disse forhold er altid forsikringssager. 

 

 

 

Ønsker du at afbestille din forestående rejse?


Alm. pakkerejse m. fly og hotel til Egypten, Tyrkiet og Sicilien:

40-365 dage før afrejse, så mistes depositum kr. 500,- pr. person (+afbestillingsforsikring, hvis denne er tilkøbt).

15-40 dage før afrejse, mistes 50% af det indbetalt beløb (+afbestillingsforsikring, hvis denne er tilkøbt).  

0-15 dage før afrejse, mistes hele det indbetalte beløb (+afbestillingsforsikring, hvis denne er tilkøbt)  .

Hvis den rejsende ikke møder frem ved afrejse, refunderes intet af det indbetalte beløb.  

Hvis den rejsende mangler de nødvendige dokumenter for at kunne deltage i rejsen, refunderes intet af det indbetalte beløb.    

 

Har du booket igennem en dealsite?

Har du købt en rejse via en dealsite som f.eks. Sweetdeal, er aftalen bindende og der mistes 100% af det indbetalte beløb ved annullering før afrejse.

 

Rejser med rutefly, hvor fly og hotel er betalt hver for sig til Sardinien, Rom, Toscana, Amalfi mm.:

0-365 dage før afrejse, mistes hele det indbetalte beløb inkl. lufthavnsafgift og skatter (+afbestillingsforsikring, hvis denne er tilkøbt).

 

Nilekrydstogt, Rundrejser og udflugter der indeholder indenrigsbilletter på rejsemålet:

Grundet længere betalingsfrister og forhåndsbetalinger mellem leverandør og arrangør gælder specielle afbestillingsvilkår for rejser med krydstogt både, indenrigs fly, tog og arrangementer.

 

60-365 dage før afrejse, så mistes depositum kr. 500,- pr. person (+afbestillingsforsikring, hvis denne er tilkøbt).  

15-30 dage før afrejse, så mistes 50% af indbetalt beløb, lufthavnsafgift og skatter.  

0-14 dage før afrejse, mistes hele det indbetalte beløb inkl. lufthavnsafgift og skatter.   (+afbestillingsforsikring, hvis denne er tilkøbt)  .

Hvis den rejsende ikke møder frem ved afrejse, refunderes intet af det indbetalte beløb.  

Hvis den rejsende mangler de nødvendige dokumenter for at kunne deltage i rejsen, refunderes intet af det indbetalte beløb.      

 

På de fleste af AmiSol Travels hoteller og krydstogter er grundprisen baseret på to personer i samme dobbeltværelse/lejlighed eller kahyt. Hvis en eller flere personer afbestiller, vil der bliver opkrævet en merpris for de resterende personer i følge gældende prisliste.

Ved sygdom forud for afrejse er den rejsende forpligtet til at give besked umiddelbart til Amisol Travel enten på telefon 80401402 eller post@amisol.dk , i tilfælde hvor AmiSol Travel skal refundere dele af eller hele det indbetalte beløb.  

 

Tlf.: (+45) 80 401 402

Mail: post@amisol.dk

 

Udenfor kontorets åbningstider eller hvis man ikke kommer igennem på tlf. skal man give besked hurtigst muligt via mail post@amisol.dk til AmiSol Travel.

Giver man ikke besked bortfalder ret til erstatning.  

 

Har du en afbestillingsforsikring?

AmiSol Travel videreformidler Gouda afbestillingsforsikring. Rejseforsikringen kan bestilles samtidigt med, at man bestiller rejsen. Prisen for en afbestillingsforsikring er 195,- pr. person, hvis rejsen koster under 5.000 kr. pr. person, og 245,- pr. person, hvis rejsen koster 5.000 kr. pr. person eller mere. 

Tlf.: Gouda kundeservice + 45 88 20 88 20 

Med Goudas afbestillingsforsikring er du sikret økonomisk, hvis:

· du eller andre rejsedeltagere bliver syg eller kommer til skade,

· der opstår alvorlig sygdom eller dødsfald i din nærmeste familie,

 · ferien har et specifikt formål, f. eks. golf eller dykning, og du ikke kan fuldføre denne 
   aktivitet pga. uheld eller sygdom,

·  din bolig bliver udsat for indbrud eller brand,

·  du bliver indkaldt som vidne i en retssag eller til aftjening af værnepligt,

·  du er blevet gravid efter køb af rejsen, og graviditeten ifølge din læge betyder, at rejsen 
   ikke kan gennemføres,

·  du som studerende ikke består eksamen, eller må melde afbud til eksamen pga. akut 
   sygdom, og derfor skal til reeksamination,

·  du bliver skilt/separeret eller ophører samliv,

·  der forekommer bedrageriske handlinger eller overenstkomststridig 
   arbejdsnedlæggelse i egen virksomhed eller

·  du bliver opsagt og skal påbegynde nyt job tæt på afrejsetidspunktet  

Forsikringen dækker ikke, hvis du afbestiller på grund af ændringer i dine rejseplaner eller hvis du fortryder købet af rejsen. En bestilt og betalt afbestillingsforsikring kan ikke annulleres eller refunderes. 

For grupperejser er der specielle regeler, kontakt os på vores kundetelefon for yderligere information 80 401 402.

Læs mere

Bestilling & Betaling af rejser hos Amisol