Her er alt information som du skal bruge, efter du er kommet hjem fra din rejse
Hvad skal du gøre hvis der er forsinkelser?
Er du Kun-Fly gæst er det eget ansvar regelmæssigt at holde øje med hjemrejsetiden for dit fly.
Det er flyselskabets regler for gravide rejsende der afgør, hvorvidt en gravid må være passager i et fly.
Flyselskaberne har forskellige regler for, hvornår en gravid senest må flyve i sit graviditetsforløb. Det er i den forbindelse hjemkomstdatoen, der er gældende.
Vores rejsevilkår er aftalegrundlaget for din rejse. Tryk på nedenstående link, for at læse rejsevilkårene.
Hos Amisol Travel bestræber vi os altid på at skabe den bedst mulige ferieoplevelse, og det ligger os meget på sinde, at alle vores gæster har en god ferie og får indfriet de forventninger, der måtte være til ferien. En charterrejse er samlet af flere forskellige komponenter, hvor mange elementer er involveret. Skulle noget ikke leve op til forventningerne, beder vi dig kontakte Amisol Travels guider på rejsemålet, eller den lokale agent.
På denne måde er der mulighed for at hjælpe, mens rejsen endnu står på, således at du kan få en god ferie. Undlader du at kommentere en fejl på rejsemålet, vil det automatisk medføre tab af retten til senere at kræve erstatning, og en reklamationssag vil derfor blive afvist.
Behandling af klager
Reklamationer efter endt ferie skal være Amisol Travel i hænde senest 4 uger efter hjemkomst på kundeservice@amisol.dk. Henvendelser derefter besvares ikke. Der kan forekomme en behandlingstid på op til 4-6 uger. Anfør venligst rejsens bookingnummer.
Vi modtager ikke reklamationer pr. tlf, eller på nogle af vores sociale medier.
Hvad kan du ikke reklamere over?
Vi gør opmærksom på, at der ikke modtages reklamationer på uspecificerede rejser.
Der modtages ej heller reklamationer på det grundlag, at andre har fået bedre værelser, eller at andre har betalt en anden pris for samme rejse.
Uenighed ved reklmationer
Såfremt der ved en reklamation ikke opnås enighed, kan sagen indsendes til Pakkerejse-Ankenævnet for en uvildig rådgivning.
Pakkerejse-Ankenævnet
Haldor Topsøes Allé 1
2800 Kongens Lyngby
Tlf. 45461100
www.pakkerejseankenaevnet.dk
Der kan hos Pakkerejse-Ankenævnet forekomme en behandlingstid på op til 6 måneder.
Hvis der er ikke opnås enighed ved en reklamation, hvor der kun er tale om rene flybilletter, henvises til Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V, Tlf.: 72218800.
Forside
Søg rejse
Afbudsrejser
Kontakt
Min billet