Guideservice på rejsemålet

På dit Rejsebevis fremgår guidens tlf. nr., dette nr. er åbent 24 timer i døgnet.

 

Ved ankomst til destinationen vil du blive mødt af vores skandinaviske eller engelsktalende guider, som følger dig til hotellet, såfremt du har tilkøbt transfer. 

 

Transporten købes hjemmefra og skal fremgå af Rejsebeviset/Billetten. Prisen kan variere afhængig af feriedestinationen. Det vil altid være dyrere at købe transferen på destinationen.

 

Under tranporten udleverer vores guider et velkomstbrev samt inviterer vores gæster til et gratis velkomstmøde. Her gives en masse gode informationer om destinationen samt sælges udflugter.

 

Transportmidler som benyttes på destinationerne kan være af en anden standard en man er vant til fra Danmark. Afhængig af antallet af gæster, benyttes bus eller mindre busser kaldt Coastere. En Coaster har ikke har samme komfort standard som en bus.    

        

På vores mest populære hoteller, vil guiden komme forbi på hotel visit i løbet af ugen, se tiderne for disse besøg i dir velkomstbrev eller i informationsmappen/ informationstavlen i receptionen.  Under guidernes hotelbesøg kan I få råd, hjælp og vejledning til at bestille udflugter. 

 

I Andorra, på Sicilien og på Kreta har vi kun telefonisk guide service og der afholdes ikke velkomstmøder. Udflugter købes af guiden i bussen eller via guiden tlf.

 

 

Visum for Rejser til Egypten:

Vær opmærksom på, at alle rejsende til Egypten skal have visum for at komme ind i landet. Dette er ganske simpelt, blot følg vejledning på side 2 på din billet eller læs meget mere om visum køb hér 

www.amisol.dk/rejsemal/egypten/

     



Kun flybilllet:

Har man kun købt en flyrejse, så kan man tilkøbe transport til et af vores hoteller. Kontakt os og få oplyst hvilke hoteller bussen stopper ved på din afrejsedag. Husk at ringe til guiden 24 timer før hjemrejse og få bekræftet om flytiden på hjemrejseflyet fortsat er gældende.

 

I lufthavnen 

I lufthavnene kan der være bagagebærere, som er behjælpelige med bagagen, disse koster penge (1 euro/1 US Dollars) at benytte og kan til tider opleves som påtrængende.

 

Vi kan ikke anbefale at man veksler sine penge i lufthavnen ved ankomsten, da de generelt tager høje gebyrer. Man kan med fordel hæve penge i de opsatte hæveautomater, eller via anvist vekslebureau i feriebyen.

 

Er din bagage gået i stykker, eller manger din bagage, så kontakt personalet i lufthavnen, for at få lavet en rapport på dette (PIR Rapport). Får man ikke lavet en rapport på en skadet eller manglende kuffert, kan man ikke søge ertatning for dette via sit forsikringsselskab. 

 

På vore rejsemål er der andre forhold, end man er vant til fra Danmark

Det anbefales at man læser og lærer noget om landet, man skal besøge, før man rejser. Landets kultur i relation til levevis og skikke bør respekteres.

 

Vi anser viden om andre kulturer som en væsentlig del af rejseoplevelsen, og man bør være indforstået med, at de danske love og kulturen i landet ikke altid er svarende til andre landes love og kulturer. Ting kan tage noget længere tid og kan virke uorganiseret.

 

Både Egypten, Italien og Grækenland har anden lovgivning, kultur, levevis og mad end man er vant til fra Danmark.

 

Disse forskelle kan virke meget anderledes for nogle. Love, systemer og rutiner i forhold til byggepladser, vedligehold, sprøjtning, forurening, rygning, trafikkultur, fartgrænser, ældre biler og både er ofte væsentligt anderledes end i Danmark.

 

Sikkerhedsbestemmelser og rutiner i forhold til brug af hjelm ved aktiviteter er ofte anderledes og af anden kvalitet end i Danmark. Man skal derfor selv vurdere sikkerheden for de aktiviteter, man ønsker at deltage i.

 

Fejl og Mangler

Er der fejl og mangler på din ferie, så kontakt vores guider hurtigst muligt og få hjælp til at få tingene rettet. 

 

Der kan altid være små ting på ferien som kan irritere, og her gør vi vores bedste for at hjælpe til. Dog skal man også være opmærksom på at tingene i udlandet IKKE fungerer som vi er vant til hjemme. Det er ikke unormalt at en vandhane kan dryppe, at der mangler en pære i lampen, at internettet er ustabilt eller at rengøringen ikke er så dybdegående som vi selv er vant til hjemme, og det er lige meget om man bor på et 3 eller 5-stjernet hotel.

 

Har man ikke informeret vores guider eller lokalagent på feriedestinationen omkring evt. fejl og mangler under opholdet, så vil der være risiko for at det påvirker muligheden for kompensation efter hjemrejse. Dette fremgår også af dit tilsendte rejsebevis. Læs mere om fejl/mangler øverst her på siden. 

 

Vi ønsker jer en dejlig ferie og kontakt os endelig ved spørgsmål før, under og efter rejsen.

 

 

Vi tager forbehold for evt. ændringer og tastefejl.

 

 

 

Medlem af Rejsegarantifonden nr. 2332.

 

Medlem af Rejsearrangører i Danmark (RID). 

    

Transportmidler som benyttes på udflugterne kan væreaf en anden standard en man ervant til fra Danmark.    

Læs mere

 

Ferien begynder allerede i flyet, og derfor har vi gjort vores til at vores gæster får en rigtig god flyvetur. 

 

Norwegian

 

Norwegian 

20 kg. bagage

5 kg. håndbagage

Barnevogn/klapvogn gratis, men på eget ansvar

Overvægt og ekstra bagage kan du læse om på www.Norwegian.com 

Toldfrie varer kan ej bestilles

Mad på fly købes ombord

Danske kroner, NO, SE, Euro + kreditkort accepteres på flyet

Gravid uge 1-28 ok

Gravid uge 29-37 husk lægeerklæring på engelsk

Gravid uge 38-? Ej muligt at flyve

   

DAT (Danish Air Transport)

20 kg. bagage

5 kg. håndbagage

Barnevogn/klapvogn er gratis, men på eget ansvar

Overvægt/ 5 euro pr. kg pr. vej afregnes i tjek ind

Ekstra bagage kan bestilles på https://secure.paxport.net/shop/dat/  senest 4 dage før afrejse

Toldfrie varer bestilles påwww.holidaytaxfree.dk/  senest 7 dage før afrejse

Mad på fly 250,- bestilles senesr 4 dage før afrejse på post@amisol.dk

Danske kroner, Euro og kreditkort accepteres på flyet

Gravid uge 1-34 ok

Gravid uge 34-37 husk lægeerklæring på engelsk

Gravid uge 38-? Ej muligt at flyve

 

Vueling

23 kg. bagage (heri må gerne lægges støvler) 

10 kg. håndbagage (heri må gerne lægges støvler)

14 kg. egne ski/støvler i skipose pris kr. 375,- bookes på post@amisol.dk før afrejse

Overvægt/ 12 euro pr. kg pr. vej afregnes i tjek ind

Toldfrie varer ej muligt

Mad/drikke på fly købes ombord (sandwich)

Euro sedler/mønter og kreditkort accepteres på flyet. Du kan også betale med danske pengesedler: 50, 100 og 500, byttepenge vil dog være i euro.

Gravid uge 1-27 ok

Gravid uge 28-35 husk lægeerklæring på engelsk

Gravid uge 36-? Ej muligt at flyve 

Gravid med tvillinger eller flere, må ikke rejse i uge 32 eller senere.

Medbringes lægeerklæring og "Gravid" formularen ikke ved tjek ind, vil den gravide blive afvist og billetten samt det indbetalte mistes. Det er eget ansvar som rejsende at medbringe gyldige rejsedokumenter.    

 

Fly Egypt

20 kg. bagage

5 kg. håndbagage  

Overvægt/ 8 euro pr. kg pr. vej afregnes i tjek ind

Barnevogn/Klapvogn gratis, men på eget ansvar

Ekstra bagage, 60 euro pr. vej (golftaske, dykker/kite/surf) afregnes i lufthavnen. 

Toldfrie varer ej mulig

Mad på fly 250,- bestilles på post@amisol.dk senest 4 hverdage før afrejse

Danske kroner, Euro og kreditkort accepteres på flyet

Gravid uge 1-28 ok

Gravid uge 29-35 husk lægeerklæring på engelsk

Gravid uge 36-? Ej muligt at flyve

 

Air Cairo

23 kg. bagage

7 kg. håndbagage  

Overvægt/ 8 euro pr. kg pr. vej afregnes i tjek ind

Barnevogn/Klapvogn gratis, men på eget ansvar

Ekstra bagage, mod forespørgsel/betaling

Toldfrie varer ej mulig

Mad på fly 250,- bestilles ved booking

Egyptiske pund accepteres på flyet

Gravid uge 1-27 ok

Gravid uge 28-32 husk lægeerklæring på engelsk

Gravid uge 33-? Ej muligt at flyve

 

Air Arabia

20 kg. bagage

5 kg. håndbagage  

Overvægt/ 10 euro pr. kg pr. vej afregnes i tjek ind

Sportsudstyr som feks.  Dykkerudstyr,Surfbord,Kiteboard,Golfudstyr,Cykel ogParagliding udstyr må max være 2,5 m./max 32 kg./ 25 euro pr. vej afregnes i tjek ind 

Andet sportsudstyr max 2,5 m./ max. 20 kg./ 25 euro pr. vej afregnes i tjek ind

Barnevogn/Klapvogn er gratis at medbringe, men på eget ansvar.

Sædereservation mod forespørgsel på post@amisol.dk/ kr. 200,- pr person pr. vej

Toldfrie varer ej mulig

Mad på fly.. pris på vej... bestilles på post@amisol.dk senest 4 hverdage før afrejse

Euro og Amerikanske US Dollars kontant accepteres på flyet

Gravid uge 1-28 ok

Gravid uge 29-35: husk lægeerklæring (Fit to Fly) på engelsk max 7 dage gammel + du skal udfylde flyselskabets "gravid formular" - bestil den på post@amisol.dk

Gravid uge 36-? Ej muligt at flyve

Gravid med tvillinger eller flere, må ikke rejse i uge 32 eller senere.    

Medbringes lægeerklæring og "Gravid" formularen ikke ved tjek ind, vil den gravide blive afvist og billetten samt det indbetalte mistes. Det er eget ansvar som rejsende at medbringe gyldige rejsedokumenter.

 

Check-ind.

Du bedes printe dit Rejsebevis/Billet ud og medbringe dette på rejsen. Herpå finder du dit flyselskab, flynummer, dag, rute og afgangstid, som i lufthavnen viser dig vej til tjek ind skranken.

 

Tjek ind åbner 2 timer før planmæssig flyafgang og lukker 30 minutter før planmæssig flyafgang.

 

Du er selv ansvarlig for at møde op ved skranken til den korrekte tid, tjekker man ikke ind mistes betragtes det som udeblivelse fra rejsen og der mistes 100% af det indbetalte beløb.

 

Stærkt berusede personer eller personer som f.eks. opfører sig fulde eller truende, kan blive nægtet adgang om bord på flyet ved afrejse. Dette vurderes af check ind personalet og kaptajnen, der ifølge internationale luftfartsbestemmelser er ansvarlig for sikkerheden om bord. Den rejsende er selv ansvarlig, hvis man bliver nægtet adgang til flyet.

AmiSol Travel er ikke ansvarlig for evt. tabt rejse, hvis man er nægtet adgang til flyet.

 

På side 2 på billetten står der oplyst, hvad du skal gøre, hvis der kræves visum til din destination. Den rejsende er selv ansvarlig for at medbringe rigtige og gyldige rejsedokumenter, evt. kvitteringer og gyldigt pas.

 

Det er den rejsendes eget ansvar at følge nødvendige anvisninger for at komme med flyet. I lufthavnen er man selv ansvarlig for at følge med i opkald over højtaleren, på opslagstavler og andre anvisninger. AmiSol Travel er ikke ansvarlig, hvis man ikke møder op til tjek ind eller ved gaten, så man ikke kommer med flyet.

 

Gravide

Gravide rejser på eget ansvar, kontakt egen læge før afrejse. Der er forskellige regler vedr. gravide på fly, så se reglerne for dit flyselskab øverst på denne side. Tilladelsen må ikke være ældre end 3 dage og være skrevet på engelsk. Det bemærkes, at gravide ikke må være passagerer i et fly, når de er i 8. eller 9. måned. 

 

Baby på fly

Børn som ikke er fyldt to år før rejsens begyndelse, rejser som babyer/infants og skal sidde på skødet af en voksen. Der udleveres en babysele. Der er ikke specielle baby stole på flyet.

Pris for en baby på rejsen er kr. 850,- uanset destination. I denne pris er der ikke flysæde/bagage, derfor skal babys bagage lægges i forældrenes bagage.

Barnevogn/klapvogn kan medbringes gratis, men på eget ansvar. Vær opmærksom på at den opbevares sammen med alle kufferterne i lufthavn + i fly, så fjern alle løsdele og pak den rigtig godt ind. Det er eget ansvar at tage den med, så tjek evt. om din rejseforsikring vil dække, hvis der sker den noget.

 

Bagage

Pakkerejser købt på vores hjemmeside, er inklusive bagage. Har du købt din rejse via en deal site, så er bagage altid et tilkøb. Se på din ordrebekræftelse/ billet om du har tilkøbt bagage til din rejse.

 

Info om bagage regler i Billund Lufthavn se www.bll.dk/da-dk/planlaeg-rejsen/bagage 

Info om bagage regler i Københavns Lufthavn se www.cph.dk/praktisk/bagage

Info om bagage regler i Aalborg Lufthavn se www.aal.dk/lufthavnen

 

 

Sikkerhedskontrol

Regler i forbindelse med sikkerhedskontrol skal følges af alle rejsende til eller fra Danmark. Vi anbefaler at læser den aktuelle lufthavns regler og anvisninger mht. sikkerhedskontrollen før afrejse.

 

Vær især opmærksom på, at væske som tages med i håndbagage gennem sikkerhedskontrollen skal opbevares i beholdere på max 100 ml, og anbringes i gennemsigtige plastposer på max en liter. Disse poser udleveres ofte i de danske lufthavne, men er ikke til rådighed ved hjemrejse fra udlandet, så medbring disse hjemmefra.

 

Flydende medicin til nødvendigt brug på rejsen, er tilladt og børnemad til nødvendigt brug på rejsen, er tilladt. Ret evt. henvendelse til din afrejselufthavn, hvis der er yderligere spørgsmål til dette.

 

Det er ikke tilladt at medbringe saks, neglefil eller andre skarpe eller spidse genstande i håndbagagen.

 

Alle varer købt efter man har passeret sikkerhedskontrollen, er kontrolleret og kan medbringes om bord i flyet.

 

Medbringer man store eller meget tunge genstande, kan man blive nægtet at tage dem med om bord på flyet af hensyn til flyets kapacitet mht. plads og lastens vægt.

 

Københavns Lufthavns information om sikkerhedskontrol

https://cph.dk/praktisk/ 

Her finder du oplysninger om sikkerhedskontrollen i Københavns Lufthavn.

 

Følg dit fly

På www.cph.dk og www.bll.dk  kan du følge dit fly og se f.eks. om der er forsinkelse.

 

Tilslutningsfly

AmiSol Travel videreformidler ikke salg af tilslutningsfly til/fra vores afrejse/ankomst lufthavne. Vores rejser starter og slutter på vores afrejse/ankomstlufthavne.

AmiSol Travel er ikke ansvarlig for at erstatte evt. nye flybilletter eller overnatting ved forsinkelser/ændringer.

 

Flyet kan mellemlande på ruten til/fra rejsemålet.

Vi tilstræber altid at have direkte fly på alle ruter, men mellemlandinger kan nogle gange ikke undgås, dette vil stå oplyst under bestilling af rejsen.

 

AmiSol Travel tager forbehold for ændringer i relation til flytider, eventuelle mellemlandinger, flyselskab og flytyper. Ved ændringer over 24 timer tilbydes refundering af rejsen/ændring til anden destination. Men varsles disse ændringer senest 4 uger før afrejse, ydes der ikke kompensation herfor. 

 

Luftfartsmyndighederne i Bruxelles overvåger lufttrafikken over Europa og kan komme med nye flytider til flyselskaberne, hvis flyselskabet mister sin "slottid" som er tiden man får tildelt til at lette og lande.

 

I den senere tid er flytrafikken i luftrummet øget især over Europa. Charterfly er af den type flyvninger, der først bliver omdirigeret og oftere bliver beordret til at vente eller benytte andre luftveje. Rutetider (slot tider) kan hurtigt blive ændret og det er derfor vigtigt at vide at planlagte flytider kan ændres og at forsinkelser hurtigt kan opstå.

 

Information om AmiSol Travels flytider, eventuelle mellemlandinger, flyselskab og flytyper på vores hjemmesider kan ændres i tidsrummet mellem bestilling og afrejse. Skulle der opstå væsentlige ændringer, vil AmiSol Travel så vidt det er muligt, give telefonisk eller skriftlig besked.

 

Ændrer den rejsende telefonnummer, mail adresse eller post adresse i forhold til det, der er registreret på bestillingen, skal Amisol Travel have besked. AmiSol Travel er ikke ansvarlig for tilfælde, hvor der er opgivet forkert kontaktinformation.

 

Vi tager forbehold for evt. ændringer og tastefejl.

 

Medlem af Rejsegarantifonden nr. 2332.

Medlem af Rejsearrangører i Danmark (RID). 

Læs mere

Helbred, handikap og sygdomme

Den rejsende er selv ansvarlig for at helbredet er i en sådan stand, at det ikke skaber ulemper eller fare for sig selv eller de medrejsende.

Rejsende med specielle gener som eksempelvis allergier, astma, reumatisme eller bevægelsesproblemer, rejser på eget ansvar og er selv ansvarlig for at medbringe nødvendig medicin.

 

På rejsemålet kan der være varmt, der er en anden bakterieflora, andre insekter og andre byggematerialer på værelser, som kan give allergiske reaktioner. Forhold som insekter, stejle trapper, høje fortovskanter, anderledes trafikkulturer og lignende, skal tages i betragning, når man vurderer sit helbred i forhold til rejsen. Skulle der opstå gener, kontakt da apotek eller evt. læge.

 

Der kan forekomme forskellige former for insekter på de forskellige destinationer,  derfor er det altid en god idé at medbringe en insektspray i sit rejseapotek.

 

AmiSol Travel er ikke ansvarlig for den rejsendes helbredstilstand. Alle gæster rejser på eget ansvar. 

 
Gode råd om at rejse med medicin:

- Opbevar medicinen i den originale emballage og medbring indlægssedlen.

- Beskyt medicinen mod kraftigt sollys, varme og kulde.

- Medbring altid medicin til nogle ekstra dage.

- Under flytransport skal du opbevare din medicin i håndbagagen.

 

Der kan være risiko for, at du kan miste din bagage med din vigtige medicin, så lad eventuelt din rejseledsager opbevare medicin til et par dage for en sikkerheds skyld. 

Husk eventuelt pillepas til Schengenlandene eller medicinattest til resten af verden. 

 

Det blå EU-sygesikringsbevis dækker i EU samt Norge, Island, Liechtenstein og Schweiz. Ved rejser til andre lande skal du tegne en privat rejseforsikring.

Vær dog opmærksom på, at det blå EU-sygesikringskort ikke dækker udgifter til hjemtrans-port, og i nogle lande heller ikke alle udgifter til sygetransport. Hvis du ønsker at få dækket alle udgifter til syge- og hjemtransport i forbindelse med sygdom eller dødsfald, skal du tegne en privat rejseforsikring. Det er især vigtigt at huske på ved aktive ferier, hvor der er større risiko for at komme til skade.

Der gælder særlige regler for hjemtransport fra Finland, Island, Norge og Sverige.

 

Amisol Travel anbefaler Gauda Rejseforsikringer, ring til dem på tlf. 88 20 88 20 og få et uforpligtende tilbud på en rejseforsikring. 

 
AmiSol Travel dækker ikke udgifter ved sygdom eller ulykker, dette er altid en forsikringssag. 

Fysisk/psykisk handicappede

Vores destinationer i Egypten, Italien og Grækenland er alle meget kuperede områder og ikke egnet til gangbesværede/handicappede gæster.

 

Den rejsende er selv ansvarlig for evt. ekstra omkostninger som måtte opstå i lufthavne, på flyrejsen og transport mellem lufthavnen og hotellet. Af sikkerhetsmæssige hensyn tillader flyselskaberne kun et begrænset antal handicappede.  

 

Hotellerne har meget forskellige niveauer af brugervenlighed for kørestole. Mange hoteller har ikke ramper til kørestol. Dører og lignende kan ofte være smalle. Mange hoteller har højdeforskelle og trapper på området og kun få hoteller har elevator på hotelområdet.

Nogle få hoteller har restauranter tilpasset rullestolsbrugere. Kontakt os på vores kundetelefon eller send en mail med spørgsmål om hotellerne i forhold til brug af kørestol. Amisol tlf.: (+45) 80 401 402 eller  post@amisol.dk

 

På gaden og i turristområder er der ofte få gangstier og få eller ingen opkørsler mellem fortov og vej. I mange tilfælde er fortovskanterne meget høje.  På udflugter er der ofte arrangementer i terræn, der ikke er egnet for kørestole. Har man behov for hjælp eller ledsager, er den rejsende selv ansvarlig for dette. Rejseledere og guider har desværre ikke kapacitet til at yde privat hjælp. 

 

Ved deltagelse på grupperrejser skal AmiSol Travel have besked om evt. handicap, så evt. specielle ordninger og tilladelser kan arrangeres.

 

AmiSol Travel er ikke ansvarlig for helbredsrelaterede forhold mht. hotel, værelsesfordeling, mad på hotel eller evt. cruisebåd, busser, udflugter, mad på udflugter og lignende, hvis der ikke er givet besked og det ikke er aftalt skriftligt forud for rejsen. 

Læs mere

Det er vigtigt at sætte sig ind i visumreglerne før afrejse. 

Regler omkring visum til din destination står på side 2 på din billet, men her på siden er yderligere information samlet. Det er den rejsendes eget ansvar at sørge for at pas og visum fremskaffes før afrejsen eller ved ankomsten til ankomstlufthavnen. 

 

Vær opmærksom på at vores oplysninger på denne side kun gælder for rejsende med dansk pas. Har den rejsende dobbelt statsborgerskab eller udenlandsk pas er det den rejsendes ansvar selv at søge information om visum hos det pågældende lands ambassade.

 

Egypten

Visum er meget simpelt, du skal blot købe visum ved ankomst til Egypten ligesom du skal fremvise dit pas. Se følgende instruks:

 

Disse regler er gældende for Skandinaviske- Europæiske- og Nordamerikanske statsborgere.

 

- Pas skal være gyldigt minimum 6 mdr. efter hjemrejsedato.

- Alle navne i pas skal være de samme som på billetten.

- Visum ansøgning udfyldes i fly eller ved ankomst til destinationen.

- Turist visum á 30 US Dollars kontant pr. person købes i ankomstlufthavnen (her er vores guide behjælpelig).

 

Obs! I Sharm el Sheikh kan du vælge imellem 2 typer visum; Turistvisum (adgang til hele Egypten) á 30 US eller det gratis Sinai Only visum (adgang til Sharm el Sheikh by og nær områder).

 

Spørgsmål til visum til Egypten, så kontakt den Egyptiske Ambassade i København før afrejse på tlf. tlf. +45 35 43 70 70.

 

I ankomstterminalen kan der udstedes visum til alle med Europæisk pas, samt til de gæster som kommer fra Norge, Færøerne, Grønland, Australien, USA og Island.

Har mananden nationalitet end beskrevet ovenfor, så skal man selv kontakte Den Egyptiske Ambassade i København, for at få bestilt sit visum. Man er selv ansvarlig for at have sit visum i orden inden afrejse. 

 

Den Egyptiske Ambassade

Kristianiagade 19

2100 Copenhagen Ø Denmark

Tlf.: (+45) 3543 7070

Mail: egyptenembassydenmark@yahoo.com

 

 

Grækenland/ Italien

Pas skal medbringes da dette det eneste gyldige indentifikationsdokument for danske statstborgere i Eurupa.

 

Ingen visumpligt i Grækenland og Italien.

 

Læs mere om pas/ visumregler til Grækenland hér http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/pas-og-visum/graekenland%20pas%20og%20visum/#_blank

Den Græske Ambassade Borgergade 16. 6

1300 København Danmark

Tlf.:(+45) 33 11 45 33

 

Læs mere om pas/ visumregler til  Italien hér http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/pas-og-visum/italien-pas-og-visum/#_blank

Den Italienske Ambassade 

Østergade 24B, 2 sal

1100 København K

Tlf.nr. 39 18 34 44

 

Vi tager forbehold for evt. ændringer og priser i ovenstående information.

 

Alle ekstraomkostninger som følger af manglende visum forefalder til kunden og er ude af Amisol Travels kontrol. Visum betaling sker enten ambassaden før afrejse eller direkte til de lokale myndigheder i ankomstterminalen på feriedestinationen.

 

Vi tager forbehold for evt. ændringer og tastefejl. 

Medlem af Rejsegarantifonden nr. 2332.

Medlem af Rejsearrangører i Danmark (RID). 

   


Læs mere